درباره mcafee

 اگر با mcafee کار می کنید و مشکل update  دارید
از لینک زیر فایل های کرک که چند روز پیش از بازار تهران گرفتم دانلود کنید ( البته enterprise   mcafee)  است
 
 
 
 این هم لینک نرم افزار ها
 
 
 
 
سه نرم افزار بالاو کرک آنها را دانلود کنید ونصب کنید همین کافی است
چون update  می شوند
 
 
 
 
نرم افزار های زیر هم خوبند ولی اکثرا مشکل update  دارند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چ
 
 
 
 
 
 
 

Mcafee 2006 All In One

اینم ورژن ۲۰۰۶ تمامی محصولات شرکت Mcafee که یکی از بزگترین شرکتهای امنیتی دنیا هست که فکر کنم آنت ویروسش سومین آنتی ویروس قوی دنیا انتخاب شد (بعد از کسپر اسکای و نورتون).


پکیج شامل:

- McAfee AntiSpyware v2.0.0.167
- McAfee Internet Security Suite v8.0.113.3
- McAfee Personal Firewall Plus v7.0.152
- McAfee SpamKiller v7.0.21
- McAfee VirusScan Enterprise v8.0i With Patch 10
- McAfee VirusScan Home Edition v10.0.27
- McAfee VirusScan Pro Edition v10.0.25
- McAfee Wireless Home Network Security 2006 1.0.124.1
- McAfee ViruScan Mobile
- McAfee AntiSpyware Enterprise v8.0
- McAfee SecurityShield for Microsoft ISA Server v1.0.734.0
- McAfee ePolicy Orchestrator 3.6.0

 
 
 

با توجه به دستورالعمل گفته شده برای دانلود فایل ,فایل مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک نمایید:

اگر میخواهید کل نرم افزار را دانلود کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
 
 

یه ابزار کوچیک از محصولات تیم مک آفی به اسم استینگر، این برنامه برای شناسایی و پاکسازی ویروس ها و کرم هایی جدیدی هست که روی اینترنت گسترش پیدا میکنه و خیلی زود همه کامپیوتر ها رو آلوده میکنه، این برنامه نیاز به نصب نداره و خیلی سریع به روز میشه. شما می تونین آخرین نسخه برنامه رو به راحتی از لینک زیر دریافت کنید.



 لینک دانلود فایل | حجم فایل : ۱.۷ مگابایت

 

box ایمیل شما هم پر از ایمیلهای ناخواسته است. شاید از خودتون پرسیدید که این ایمیلها اصلا چرا برای شما میاد: دلایل مختل ?ی داره ممکنه به خاطر این باشه که یک Spyware یمیلتون رو دزدیده، در سایتی ثبت نام کردید و اون سایت ایمیل شما رو هم به ?رستندگان اسپم ?روخته و یک مورد مهم که معمولا هیچکدوم رعایت نمیکنیم اینه که ایمیل رو به صورت name@domainname.com روی سایت یا وبلاگمون میذاریم که هزاران روبات ایمیل یاب به راحتی ایمیل شما رو به لیستشون اضا ?ه میکنند.



 خلاصه برای خلاص شدن از شر این اسپم ها یکی از بهترین نرم ا ?زارها Mcafee Spam Killer 2006 v7.0.23 میباشد که ?رستندگان این نامه ها رو تشخیص میده و این گونه ایمیلها رو حذ ? میکنه.
۶.۲۸ مگابایت
Download

 
 
 
McAfee Desktop Firewall 8.5 Enterprise
McAfee Desktop Firewall 8.5 includes multi-layered protection through inbound and outbound traffic monitoring, policy enforcement and reporting, select intrusion prevention capabilities and application monitoring. With McAfee Desktop Firewall 8.5, administrators can now control access for traveling or remote users through Connection Aware Policies, which apply a pre-defined firewall rule set based on whether the user's connection meets certain criteria -- helping to increase network security by reducing exposure to potentially unsecured network

 این هم یک فایروال عالی برای سیستم های دسکتاپ که با استفاده از چند لایه مختلف شناسایی تمامی ترافیک ورودی و خروجی سیستم شما را تست کرده و از ورود فایل های غیر مجاز و شناسایی شده به عنوان تروجان ، ویرس ، اکسپلویتر و ... جلوگیری می نماید.این نرم افزار می تواند شما را در اینترنت ایمن از هرگونه ویروس و ... نماید.

 
 

 

                                                                  

 

بسته ضدجاسوسی

 
 

Anti-Spyware Enterprise

  

نرم افزار جدید“ضدجاسوسی” (McAfee Anti-Spyware) علاوه بر افزودن امکانات جدید به نرم افزار ضـدویروس VirusScan 8i، باعث تقویت قابلیت های فعلی آن برای مقابله با انواع برنامه های ناخواسته و مزاحم (از جمله برنامه های جاسوسی) نیز می شود. مهمترین امتیاز نرم افزار “ضدجاسوسی” جستجو و شناسایی تمام انواع فایلهای مرتبط با برنامه های ناخواسته است و همچنین قادر می باشد با کنترل Registry، تمام تغییرات صورت گرفته و فرامین اضافه شده به آنرا تشخیص داده و بطور خودکار اصلاح نماید.

نرم افزار ضدجاسوسی McAfee Anti-Spyware با بهره جستن از یک بانک اطلاعاتی گسترده و وسیع، علاوه بر شناسایی برنامه های ناخواسته رایج، توانایی شناسایی و پاکسازی نادرترین و ناشناخته ترین برنامه های مزاحم و ناخواسته (مانند برنامه های تبلیغاتی، جاسوسی، سرقت اطلاعات شخصی و ) را نیز دارد.
 
نرم افزار ضدجاسوسی McAfee Anti-Spyware به راحتی و آسانی با نرم افزار ضدویروس VirusScan (نسخه های 7.1 و 8.0i) در هم آمیخته و بطور یکپارچه عمل می کنند. همچنین امکان مدیریت این نرم افزار توسط دو ابزار مدیریتی e-Pilocy 3.0.2 و  Protection Pilot 1.1 بطور متمرکز مانند دیگر نرم افزارهای McAfee وجود دارد.
 
شرکت شبکه گستر امیدوار است از اواخر فصل تابستان، نرم افزار ضـدجاســوسی McAfee Anti-Spyware را بصورت یـک بستــه مستقل در کنار بسته های ضدویروس فعلی به بازار ایران عرضه نماید. چون این نرم افزار جدید بعنوان یک جزء به ضدویروس VirusScan افزوده میشود، لذا استفاده از نرم افزار ضدجاسوسی McAfee Anti-Spyware مستلزم این است که نرم افزار VirusScan قبلاً نصب شده باشد و امکان استفاده مستقل از این نرم افزار (بدون  VirusScan) وجود ندارد
 
 
 
 
http://ars90.persiangig.com/document/All%20McAfee%20Products.txt...

 این هم تمامی محصولات شرکت مک آفی از دست ندید!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بسته ضدجاسوسی

 
 

Anti-Spyware Enterprise

 
 
 
 
 
 
.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد